fbpx

Projektowanie stron

Wiemy, jak projektować strony dla firm usługowych

Zbuduj skuteczną stronę do pozyskiwania klientów na usługi. Zajmiemy się Tobą już od etapu ustalania potrzeb i celów, a także przejmiemy wszystkie aspekty techniczne.

Dzięki strategicznemu planowaniu i ponad 20-letniemu doświadczeniu strona firmowa będzie silną stroną Twojej firmy.

Projektowanie stron dla firm usługowych

Stronę internetową może zrobić każdy

Co minutę powstaje 530 nowych stron internetowych, technologia jest dostępna, a możliwości są wręcz nieskończone.

Wbrew pozorom, to wcale nie ułatwia sprawy. Można się zagubić w tym gąszczu, a problemy nie rozwiążą się same. Może:

  • Chcesz stworzyć system pozyskiwania klientów i nie polegać już na przypadku.
  • Wyczerpały Ci się możliwości pozyskiwania klientów tradycyjnymi sposobami.
  • Twoja stara strona nigdy nie była skuteczna, przez lata oferta ewoluowała, a treści nie są już aktualne.
  • Tracisz ponad 60% szans na dotarcie do klientów, ponieważ Twoja obecna strona nie działa na urządzeniach mobilnych.
  • Konkurencja mocno uciekła do przodu lub działa w sposób, który zmusza Cię do walki cenowej, co nie tylko zjada zyski, ale bardzo utrudnia pozyskiwanie nowych klientów.

Jedno jest pewne. Przy dzisiejszym zasięgu internetu są tutaj Twoi klienci, więc idziesz dobrym tropem.

Jednak zanim ruszysz po swój kawałek tortu, pojawiają się pierwsze przeszkody:

  • Jak zrobić stronę, która będzie faktycznie działać?
  • Co chcesz powiedzieć klientom, by ich przekonać?
  • Jak znaleźć rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania?

Ta lista nie ma końca, znamy ją dobrze. Dlatego jesteśmy tu, by przeprowadzić Cię z punktu, w którym się obecnie znajdujesz do momentu, gdzie masz gotową stronę firmową:

  • Pomożemy Ci zbudować system, który będzie dostarczał regularnie nowych zleceń.
  • Dzięki strategii połączymy wszystkie „puzzle”, a decyzje staną się proste.
  • Skupimy się na tym czego szukają Twoi klienci, by być najlepszą odpowiedzią na ich potrzeby.
  • Stronę „uszyjemy na miarę”, więc nie musisz się martwić, że nie będzie pasować do Twoich oczekiwań i celów.

Dla kogo jest ta oferta?

Tak:

  • Jesteś szefem firmy usługowej, bo będzie potrzebna ekspercka wiedza na temat Twojej branży, perspektywa biznesowa i decyzyjność.
  • Dbasz o jakość i reputację, bo chcesz lub już sprzedajesz usługi w cenach powyżej średniej rynkowej.
  • Chcesz wdrożyć marketing internetowy i dzięki nowej stronie oraz innym działaniom promocyjnym przyspieszyć rozwój firmy.

Nie:

  • Nie masz czasu, by się zaangażować. Niestety bez Twojego udziału, nie jesteśmy w stanie przygotować idealnego dla Ciebie rozwiązania.
  • Twój model biznesowy nie działa i samo dostarczenie większej liczby klientów, go nie wyleczy.
  • Potrzebujesz efektów na wczoraj. Szybko można wypromować produkt, ale sprzedaż usług to w dużej mierze marka i zaufanie, a tego nie da się zbudować w weekend.

Dlaczego warto zainwestować w stronę z Websta.pl?

W Websta.pl rozumiemy, że oczekujesz od strony rezultatów, dlatego cały proces skupia się na nich:

  • Dołączysz do 25% firm, które prowadzą działania na bazie przemyślanego planu, a nie intuicji czy przypadku.
  • Odkryjemy, czego naprawdę potrzebujesz. Określimy realne do realizacji cele i metody ich osiągnięcia.
  • Dowiemy się, czego szukają potencjalni klienci i jak do nich dotrzeć, by przedstawić Twoje rozwiązanie ich problemu.
  • Znajdziemy i podkreślimy atuty Twojej oferty, by przekonać właściwych klientów i wyróżnić Cię na tle konkurencji.
  • Zbudujemy dla Twojej firmy profesjonalną stronę, popartą latami doświadczeń i zdejmiemy z Twoich barków wszystkie aspekty techniczne.

Usługi to wyjątkowy towar. Sprzedawanie przez internet czegoś, co dopiero zostanie wykonane, rządzi się szczególnymi prawami. Dlatego opracowaliśmy dedykowaną firmom usługowym metodę.

Jak działa Metoda Websta?

  1. Odkrywanie

    Na tym etapie zapoznajemy się z Twoją firmą i wyzwaniami, jakie przed nią stoją. Poznajesz nasz sposób działania i rozwiązania, by zdecydować, czy mamy to, czego szukasz. Jeśli zdecydujesz się na współpracę, zaczynamy działać.
  2. Strategia

    Rozpoczynamy od konsultacji i prac nad strategią strony. Zanim przystąpimy do budowy, musimy wiedzieć, czego konkretnie potrzebujemy i jak to osiągnąć. Stworzymy szczegółowy plan projektu, który wykorzystamy w kolejnych krokach.
  3. Projekt

    Na tym etapie rozwiązania i pomysły nabierają kształtu. Ubieramy je w szatę graficzną, skupiając się na realizacji zaplanowanych scenariuszy i doświadczeniach użytkowników (UX). Po korektach i Twojej akceptacji grafika trafia do produkcji.
  4. Budowa

    Konfigurujemy Twój system, narzędzia i budujemy działające rozwiązania. Następnie łączymy to z przygotowanym wcześniej projektem graficznym. Strona ożywa i jest gotowa do pierwszej prezentacji.
  5. Korekty

    Konsultujemy działającą wersję strony, wprowadzamy ostanie zmiany i poprawki. Zależy nam na tym, żeby wszystko spełniało Twoje oczekiwania i założenia, jakie przyjęliśmy na początku.
  6. Testy

    Na koniec, dla pewności, sprawdzamy wszystko ostatni raz. Wygląd na różnego typu urządzeniach, interakcje, działanie formularzy i panelu administracyjnego. Po wszystkim strona jest gotowa do uruchomienia.
  7. Publikacja

    Konfigurujemy dla Ciebie serwer, domenę i skrzynki pocztowe. Instalujemy stronę, certyfikat szyfrujący i dodatkowe narzędzia. To ostatni krok, po którym Twoja strona jest gotowa, działa i czeka na klientów.

Jakie efekty osiągają strony firmowe zbudowane w Websta.pl?

Wyniki stron to indywidualna sprawa i wpływa na nie wiele czynników takich jak: konkurencja, reputacja czy nawet historia domeny firmowej.

Zależą od celu strony i potencjału branży. Choć oczywiście w branżach, gdzie marketing jest słabiej rozwinięty, osiąga się je dużo łatwiej i na większą skalę.

Strony naszych nowych klientów regularnie osiągają przynajmniej kilka z poniższych rezultatów i wiemy, że podobne możliwości leżą w zasięgu większości firm:

  • 200-1000% większy ruch z wyszukiwarki
  • 100-500% więcej zapytań ze strony
  • 2 x więcej pierwszych kontaktów zakończonych zleceniem
  • 2-6 miesięcy na zwrot z inwestycji
  • 20 miejsc wzrostu średniej pozycji w Google
  • 10-krotny wzrost widoczności w Google
  • 4-krotnie szybsza strona

Dane pochodzą z narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, Google Search Console, monitoring pozycji oraz danych udostępnionych przez naszych klientów.

Co dostaniesz zamawiając stronę w Websta.pl?

Strategia strony

Strategia strony to plan, który wyznaczy drogę do celu. Jest to wypróbowany proces, który udoskonalamy od lat.

Będzie wymagać z Twojej strony dodatkowego zaangażowania, ale dzięki temu lepiej wykorzystasz możliwości, jakie daje internet i strona firmowa.

Z kolei dla nas, poznanie wyzwań, przed jakimi stoi firma i zrozumienie Twojej perspektywy, jest kluczowym składnikiem do znalezienia właściwych dla Ciebie rozwiązań.

Wspólnie połączymy wszystkie kropki, w spójną wizję, a z właściwie obranym kierunkiem dalsze decyzje staną się proste.

Strategia strony składa się z 7 etapów, które uporządkują wszystkie informacje, materiały, wnioski i decyzje:

  • Fundamenty i cel
  • Potencjalni klienci
  • Filary marketingu
  • Strategia i taktyki
  • Planowanie strony
  • Promocja i rozwój
  • Harmonogram działań

Pracować nad strategią będziemy podczas rozmów telefonicznych, na współdzielonym dokumencie online. Konsultacje odbywają się w ustalonych wcześniej terminach i w systemie 1-na-1, by zwiększyć ich efektywność. Cały proces najczęściej zajmuje ok. 15-25h.

Efektem będzie dokument, który jest szczegółową instrukcją wykonania strony. Będzie zawierać cel, strategię i taktyki jego osiągnięcia, kompletny plan podstron, a nawet plan promocji i rozwoju strony po uruchomieniu.

Standardy, według których budujemy strony dla firm usługowych

Unikalny projekt

Twoja strona zostanie zaprojektowana od podstaw według wytycznych, które ustalimy podczas konsultacji. Dzięki temu sprosta Twoim oczekiwaniom i będzie spójna z Twoim brandingiem, co pomoże Ci budować markę w internecie.

Prostota i przejrzystość

Odpowiednio dobrane rozwiązania i dobrze zaplanowana architektura informacji, zapewnią stronie ład i lepszą kontrolę nad realizacją strategii. Dzięki temu potencjalni klienci łatwo odnajdą to czego szukają i dotrą do najgłębszych części serwisu, nie więcej niż 3 kliknięciami.

Szybkość działania

Zastosowanie nowoczesnych technologii, dobrych praktyk i ręcznego kodowanie sprawi, że Twoja strona będzie dbać o doświadczenia użytkowników i ładować się szybko. Dzięki temu wzrośnie konwersja, a strona zyska dodatkowe punkty u algorytmów decydujących o pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacja SEO

W zdobywaniu ruchu z wyszukiwarek tj. Google, kluczową rolę odgrywa dostosowanie podstron do odpowiednio dobranych słów kluczowych. Dzięki temu algorytmy będą mogły lepiej „zrozumieć”, czego dotyczy strona i dla jakich zapytań ją wyświetlać, przez co zyskasz szansę na większy ruch.

Responsywny wygląd

Twoja strona będzie wyglądać i działać dobrze nie tylko na komputerach i laptopach, ale także smartfonach, tabletach czy telewizorach. Dzięki temu wszyscy będą mogli zapoznać się z Twoją ofertą, przez co dotrzesz do 2-3 razy większej liczby użytkowników.

Modułowa budowa

Podstrony będą zbudowane z modułów odpowiedzialnych za edycję nawet zaawansowanych rodzajów treści, które można dodatkowo konfigurować i przenosić metodą “chwyć i upuść”. Dzięki temu Twoja strona będzie rozwijać się i zmieniać wraz z ofertą, przez co posłuży Ci dłużej.

Łatwa edycja

Dodawanie treści przypominać będzie prace z edytorem tekstowym, a do niestandardowych treści np. cenników, zostaną przygotowane dedykowane rozwiązania i formularze. Spersonalizowany panel administracyjny da Ci możliwość edycji dowolnych treści na stronie, a intuicyjna obsługa sprawi, że będzie to wygodne, proste i szybkie.

Osobista gwarancja

Nazywam się Mikołaj Nowaczyk i jestem właścicielem firmy Labsta.com oraz serwisu Websta.pl.

To ze mną będziesz rozmawiać, budować strategię strony i to ja biorę pełną odpowiedzialność za przygotowanie Twojej strony.

Co to oznacza w praktyce?

Nie musisz się stresować. Nie będzie przełączania telefonów do pracowników na urlopie, zmian managera projektu, przerzucania odpowiedzialności i tygodni czekania na odpowiedź.

Gwarantuję Ci, że osobiście wszystkiego dopilnuję i rozwiążę każdy potencjalny problem z Twoją stroną najszybciej, jak to będzie możliwe.

Mikołaj Nowaczyk
Gwarancja projektu strony internetowej

Ile kosztuje strona dla firmy usługowej?

Websta Starter

strona firmowa z blogiem

 

Dla kogo?
Dla firm, które potrzebują porządnej strony firmowej, by regularnie zdobywać klientów na usługi.

 

W skrócie:
Strona na podstawie strategii, którą wspólnie wypracujemy. Będzie wyposażona w zestaw możliwości, który pozwala firmom usługowym realizować ich cele. Zadbamy dla Ciebie o wszystkie aspekty techniczne jak podłączenie serwera, domeny, instalacje certyfikatów i konfiguracje skrzynek pocztowych. Na zakończenie otrzymasz stronę gotową do działań marketingowych objętą roczną gwarancją.

 

Co zawiera pakiet?

  • Strategia strony z pakietem konsultacji.
  • Indywidualny projekt graficzny strony z uwzględnieniem urządzeń mobilnych.
  • Nielimitowane podstrony i posty na blogu.
  • Wygodny panel do zarządzania treścią strony z indywidualnymi udogodnieniami.
  • Modułowa budowa podstron, która pozwala tworzyć nieskończone kombinacje elementów:
    • Bannery
    • Bloki tekstowe
    • Cenniki
    • Galerie
    • Linki
    • Mapa
    • Opinie
    • Posty z bloga
    • Powiązane strony
    • Wezwania do akcji
    • Zaawansowane listy
  • Wyszukiwarka
  • Formularz kontaktowy
  • Łatwy w konfiguracji popup i belka informacyjna, dzięki którym możesz informować odwiedzających stronę o np. promocjach czy zmianach.
  • Wprowadzenie treści i zdjęć.
  • Informacja o RODO, ciasteczkach i regulamin strony.
  • Integracja z narzędziami marketingowymi, do mierzenia statystyk, kondycji i tworzenia spersonalizowanych reklam: Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console, Pixel Facebooka.
  • Podstawowa ochrona przed włamaniami.
  • Konfiguracja domeny, serwera, certyfikatu i skrzynek pocztowych.
  • Optymalizacja szybkości ładowania.
  • Kopia zapasowa umożliwiająca reinstalację.
  • Trening z obsługi i bezpłatny miesiąc wsparcia po uruchomieniu.
  • 1 rok gwarancji na poprawne wyświetlanie w przeglądarkach internetowych.

 

Czas realizacji: ~1 miesiąc

Cena: 15 000 PLN

 

Websta Multitool

strona z rozbudowanymi funkcjami marketingowymi

 

Dla kogo?
Dla firm, które chcą prowadzić zaawansowane działania marketingowe.

 

W skrócie:
To strona, która zawiera wszystkie możliwości pakietu Websta Starter. Dodatkowo zostanie wyposażona w funkcjonalności premium, dzięki którym wdrożysz zaawansowane i skuteczne taktyki marketingowe np. budowanie baz e-mail potencjalnych klientów z użyciem lead magnet czy prowadzenie newslettera bezpośrednio w panelu. Ten pakiet pozwoli Ci także na budowanie różnego typu formularzy i ankiet np. do zbierania danych niezbędnych do przygotowania indywidualnych ofert, pozyskiwania opinii czy prowadzenia badań rynkowych. Ponadto zawiera wbudowany system ochrony z antywirusem i kopiami zapasowymi.

 

Co zawiera pakiet?

  • Wszystkie elementy pakietu Websta Starter.
  • Dodatkowe moduły:
    • FAQ
    • Partnerzy
    • Proces
    • Zespół
  • Rozbudowana strategia strony uwzględniająca wykorzystanie dodatkowych narzędzi wraz z dodatkowymi konsultacjami.
  • Landingpage’e to dodatkowa funkcjonalność pozwalająca przekształcić dowolną podstronę w tzw. “stronę docelową” do zbierania kontaktów i np. dystrybucji gratisów.
  • Newsletter do 5000 adresów obsługiwany bezpośrednio z panelu przez profesjonalny system MailPoet z dożywotnią licencją i aktualizacjami o wartości ok. 2500 PLN/rocznie.
  • Kreator formularzy i ankiet, który pozwala w wygodny sposób tworzyć nowe formularze o różnym przeznaczeniu i działaniu z dożywotnią licencją i aktualizacjami o wartości ok. 500 PLN/rocznie
  • Bonus: Ochrona i backupy, które sprawią, że strona będzie jeszcze bezpieczniejsza m.in. dzięki skanerowi, zaporze oraz automatycznym kopiom ułatwiającym odtworzenie serwisu w krytycznych sytuacjach. Pierwszy rok gratis, następnie w zależności od wybranego pakietu opieki serwisowej od 50 PLN/miesięcznie.

 

Czas realizacji: ~2 miesięcy

Cena: 22 500 PLN

Do budowy tej strony użyliśmy pakietu Websta Multitool

 

Websta Custom

strona na indywidualne zamówienie

 

Dla kogo?
Dla firm, które mają specyficzne potrzeby lub złożoną ofertę.

 

W skrócie:
W większości przypadków nasze standardowe pakiety wystarczają, by sprostać wyzwaniom, jakie rynek stawia przed firmami usługowymi. Są jednak sytuacje, które wymagają budowy indywidualnych rozwiązań. Często wynika to ze specyfiki branży, wielkości organizacji, bardzo rozbudowanej czy specjalistycznej oferty. Przygotowanie takiej strony zaczynamy od planowania strategii, które trwa ok. 20-40 godzin i jest wyceniane indywidualnie. Dopiero na bazie odkrytych w procesie wymagań i uwzględniając wielkość budżetu, przygotujemy ofertę dla Twojej firmy.

 

Czas realizacji: 3-6 miesięcy

Cena: Minimalny budżet (wliczając planowane) 35 000 PLN

 

Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć podatek VAT 23%.

Jak zacząć?

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak płaci się za stronę internetową w Websta.pl?

    Gdy po wstępnych rozmowach zdecydujesz się na realizację projektu, zaczniemy od konsultacji do projektu.

    Po pierwszej sesji planowania, na której sprawdzisz, jak w rzeczywistości pracujemy i jak się w tym odnajdujesz, podejmiesz finalną decyzję czy kontynuujemy.

    Jeśli tak, otrzymasz od nas pierwszą fakturę VAT za planowanie strony, która będzie wynosić 30% wartości strony.

    Następna płatność, to kolejne 30% po stworzeniu funkcjonalnego systemu dla Twojej strony.

    Ostatnia płatność to pozostała kwota, którą opłacasz, gdy strona jest w pełni gotowa i akceptujesz jej finalną formę.

    Po otrzymaniu tej wpłaty przenosimy stronę na Twój serwer, przeprowadzamy ostatnie testy i gotowe.

  • Czy pakiety zawierają serwer i domenę?

    Ceny nie zawierają rejestracji/przedłużenia domeny i opłaty za serwer.

    Wielu naszych klientów ma już domeny i serwery lub mają specyficzne wymagania np. potrzebują dużej przestrzeni na wiele kont pocztowych.

    Jeśli zajdzie taka potrzeba załatwimy za Ciebie wszystkie formalności związane z rejestracją czy przeniesieniem serwera lub domeny, zarówno bezpośrednio u nas jak i u innego dostawcy.

    Przeciętny koszt rejestracji domeny i uruchomienia serwera oscyluje w okolicy 100-200 PLN.

    W kolejnych latach opłaty za standardową domenę typu: .pl, .com, .eu i serwer o pojemności 10-50 GB, wynoszą przeciętnie 300-600 PLN/rocznie.

  • Ile trwa gwarancja na stronę internetową?

    Standardowo masz 1 rok gwarancji na poprawny wgląd strony w przeglądarkach z udziałem w rynku powyżej 1% oraz wady ukryte.

    W praktyce oznacza to, że jeśli w tym czasie strona będzie się źle wyświetlać, naprawimy to w terminie do 7 dni, choć traktujemy to naprawdę priorytetowo.

    Gwarancja nie obejmuje skutków działań osób trzecich, stron po samodzielnych modyfikacjach czy aktualizacjach, użycia nieodpowiednich formatów treści oraz skutków ewentualnych ataków.

    Te problemy nie wymagają gwarancji, a jedynie podstawowego “BHP” i wykonywania kopii zapasowych.

    Oferujemy również pakiety opieki nad stroną, które zapewniają pełną ochronę, regularne aktualizacje i kopie zapasowe, a także przedłużają gwarancję na czas trwania usługi.

  • Czy oferujecie przygotowanie tekstów na stronę firmową?

    Objętość strony i to, co trzeba przekazać, jest bardzo indywidualną sprawą, dlatego zaplanujemy z Tobą szczegółowo zawartość każdej podstrony.

    Jeśli nie współpracujesz z copywriterem, znajdziemy kogoś zorientowanego w Twojej branży, by ubrał to w odpowiednie słowa.

    Zajmiemy się całą komunikacją i nadzorem nad zleceniem, wyręczymy Cię przy okazji od tłumaczenia całej wizji kolejnej osobie.

    Dostarczymy Ci gotowe teksty do ewentualnych zmian i akceptacji przed publikacją.

Używamy plików cookies w celach statystycznych i marketingowych oraz by zapewnić prawidłowe działanie strony. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.