Czy wielkość logo na stronie firmowej ma znaczenie?

Mikołaj Nowaczyk

Logo to ważny element strony firmowej, który buduje jej tożsamość. Wielkość logo wynika z proporcji strony np. wysokości linii i szerokości siatki. Inaczej mówiąc, wielkość logo wynika z wizualnego rytmu strony.

Pytanie o wielkość logo na stronie firmowej pada przede wszystkim z jednej przyczyny. W zamyśle chodzi o to, że większe logo lepiej i szybciej się utrwali.

Niestety to w ogóle tak nie działa. Utrwalanie marki, przypomina bardziej utrwalanie wiersza na pamięć do szkoły. Musisz powtórzyć tekst wiele razy, a większe litery niczego tu nie przyspieszą.

Podsumowując: wielość logo to raczej sprawa projektanta i zasad designu. Natomiast pod kątem marketingowym i utrwalania marki istotna nie jest wielkość, a częstotliwość kontaktu z logo.

Możesz to zrobić na dwa sposoby. Po pierwsze docierać do klientów wielokrotnie np. dzięki remarketingowi. Po drugie powtarzać logo na stronie w widocznych miejscach i w tej samej wersji, także na zdjęciach, w grafikach czy w stopce.

Najnowsze porady o projektowaniu stron

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej?

Utrzymanie strony internetowej jest niezbędne dla biznesu, ale ile to kosztuje? Dowiedz się, jakie są koszty utrzymania strony internetowej oraz jakie inne opłaty mogą opłaty mogą Cię czekać w przypadku strony firmowej.

Do czego służy Google Search Console?

Czy wykorzystujesz Google Search Console na stronie internetowej? Dowiedz się, do czego służy to narzędzie, jakie dane dostarcza, w czym może pomóc Twojej stronie firmowej oraz jak podłączyć stronę do Google Search Console.

Jakich statystyk używać na stronie?

Chcesz wiedzieć, jak skutecznie mierzyć statystyki na swojej stronie firmowej? Dowiedz się, jakie wskaźniki są najważniejsze i jakie narzędzia warto wykorzystać, by działać skutecznie w marketingu online.

Co umieścić w stopce strony firmowej?

Czy stopka może mieć wpływ na wyniki strony firmowej? Dowiedz się jak wykorzystać stopkę, by pomóc użytkownikom i zwiększyć skuteczność strony internetowej oraz jej widoczność w wynikach wyszukiwania.

Używamy plików cookies w celach statystycznych i marketingowych oraz by zapewnić prawidłowe działanie strony. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.